Thursday, March 20, 2008

我终于·可以吸口气了!!!

将近尾声了。。。
手头上的课业也随之减少,脚步也放慢了,心也宽敞了一些。。。唯一较头大的是我下星期的VIVA,要面对五位教授审问的压力。。。我行吗?真的很怕,很紧张, 不懂临时会出现什么状况,会反应不过来,就惨了!
我需要祷告, 愿神赐我刚强壮胆的心, 勇于面对!!!毕竟也是向别人呈现自己这一年来的心血。 当中的酸甜苦辣, 通宵熬夜,很长时候都是体力不支了只有意志力在撑着的时候,打电话回家听见爸妈声音忍不住流下眼泪的经历, 绘出了今天的我。虽我并不是最好, 但我自认做到我的最好,我尽力了!!!常记起一位朋友对我说的话:以平常心来面对事情就好!这话一点也没错,也会较好过些!

神要为我开道路~

3 comments:

Anonymous said...

恭喜你了。。终于都过去了。。好好享受仅剩的数星期的大学时光吧。。。

ahchew~~

Anonymous said...

:) i understand how you felt...i cried to my mum as well... there is once i cried till fall slept but i thank God for brought through that... only by working through that i appreciate more on my uni time.. i believe that's why we r so special compare to other schools student.. when u r in the hall receiving your cert from the honour.. you would know HBP is so different... we clap and cheer as whole... which no other school can imitate us.. you would know my friend.. :)

Do|2i5 said...

Thks a lot senior, ur words always comforting n encouraging...everytime whn i went thru sth, i remembered the words u'd told me...so i know not only me alone feeling hardtime, other HBP'ians too...only we ourselves will know...Luckily i'd an archi BF, he is the only loyal listener of mine whn i need support.