Wednesday, March 28, 2007

朋友珍言

我迷失了自己吗?
怎么在她们眼中,我是呢?
我想在某方面我也许是吧。。。有点麻木的我是需要有人点醒的。。。今天就被一位好友点醒了。。。不过我还是有自己的想法。。。慢慢去调适,去纠正它!
我想:人生的平衡点就是不影响和耽误任何跟自己有关的事。。。不是件易事,但尝试!
我只知道目前的状况就是:我必须经过某段人生路程,只有自己走过了才深深体会。。。即使是跌得头破血流。。。
我的人生哲学是:简单就好!有稣哥就好!

2 comments:

Anonymous said...

need anybody to tok to?? i may able to give u some "tips".. :) i was there.. and i went through..

Do|2i5 said...

Really touched seniors.....i know u always there....ready to help junior. N i m always the one who always make fun on u, sometimes rude also.....(jes wanna kacau u as u really SS sometimes...!!haha)
i know u busy la, i'll kacau u whn really need to.hoho~
thks for available...hehe
If one day u got GF, i think u wont care tat much bout junior liao la, GF the first priority....so i muz make full use of the chance whn u r still "available"/....m i rite?