Tuesday, July 01, 2008

在你眼中的我

原来,在你眼中我是如此,如此的不懂得安慰你。
当你每次心情不好或不开心时,我都不懂得去安慰你。但是,我总觉得我有,只是可能我用的方法不是你希望得到的而你就完全的否认我。这也是造成我不服的地方,也是我的伤害。所以我们吵架了! 看到你不开心,我总是问你原因,然后指出问题来,有时还为你打抱不平。可是这些都不是你想要的。而你要的,却是我当下就安慰你鼓励你。但,我就是没有立刻,却是重提了你正在很烦的事。
我承认我需要改。我真的有问题?
每次都要吵了一架,才能和解! 脾气坏透了~
吵架还能边祷告,也不懂神听得进去吗?(无言)
我今天的心情还是很沉闷啊~

2 comments:

Anonymous said...

time to grow and time to be mature.. if you remain like who you are.. u may miss out things that's precious in your life.

lots of time guy just want thier partner to listen... just listen.. do not need to give your solution do not need to give your ideas... would appreciate if you are giving your encouragement...

dun wait till u lose it then u regret.. :)

Do|2i5 said...

Em, i always know the theory, but at that very moment, really hard to do so...anyway,i'll learn,thks a lot for often visiting my blog.